Com la COVID-19 afecta al sector logístic i de transport per la previsió de ROR OL en el primer mes d’estat d’alarma

León, 14 d’abril de 2020 – Complint un mes d’estat d’alarma declarat pel govern d’Espanya per frenar l’expansió de la Covid-19, ROR Operador Logístico ha treballat i segueix treballant per oferir les seves divisions de logística i transport a ple rendiment. L’empresa s’ha focalitzat en el sector de l’alimentació i distribució per al consumidor final, garantint el proveïment de supermercats i botigues amb la finalitat de realitzar el subministrament de productes bàsics de primera necessitat a la població.

Tot això, malgrat que la situació actual patida globalment, ha suposat la reducció del voltant d’un 37% de l’activitat de la mitjana empresa logística que gràcies a reubicació de mitjans en els sectors comentats ha fet possible frenar la reducció de l’activitat encara més. Malgrat això, la corporació, que treballa en la reparació de vehicles industrials i turismes, en l’externalització i activitats logístiques d’emmagatzematge i en transport, manté la seva capacitat per donar resposta i solucions als seus clients afrontant el primer mes d’estat d’alarma amb diferents mesures adoptades.

Dins d’aquestes mesures, preval la de donar protecció i procediments d’higiene i seguretat per al col·lectiu de treballadors de l’empresa que s’exposen cada dia donant el millor d’ells a la professió i poder seguir donant servei tant a clients com a la població.

Des de l’empresa lleonesa, al mateix temps, s’ha implementat també el teletreball en totes les seves delegacions, per a totes aquelles persones que no compleixen una funció estrictament presencial, mesura que, junt amb l’aplicació de protocols de contenció, són complertes per a la seguretat de tothom, frenant en la màxima forma possible, l’expansió i propagació del virus.

ROR Operador Logístico afronta aquest mes d’abril amb la mirada cap al mes de maig i juny amb la confiança, malgrat la incertesa generalitzada, de les dades que obté de diferents sectors de l’indústria pels quals treballa i que pronostiquen una recuperació gradual de l’activitat assolint la normalitat a finals de juny.

Finalment, amb l’actualització de previsió de creixement de la companyia reduint-se entre un 15% i un 20% respecte a l’anterior, sempre que durant el mes de maig i juny es torni a la normalitat, l’empresa logística tal com indica el seu lema Taking the future i com sempre ha fet en altres moments d’incertesa general en els últims 16 anys, pretén aprofitar el present per sortir més forts amb la mirada posada en abraçar el futur i aprofitar les possibilitats actuals que, canviaran el paradigma logístic i de transport global.